اس ام اس و جمله های عاشقانه

 

 

 

 

هزار گل تقدیم به آیینه ی شکسته ای که هزار بار لبخند شما را تکرار می کند .

 

 

 

 **********

 

من از طرح نگاه تو امید مبهمی دارم 

 

 

 

 نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم

 

 

 

 اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست 

 

 

 

 وفا آن است که نامت را نهانی زیر لب دارم 

 

 

 

 **********

 

 

 

نازنین مثل قناری در قفس ، هر شب هوایت می کنم 

 

 

 

 آسمان کوچکی دارم ، فدایت می کنم

 

 

 

 **********

 

 

تمام شد نوبت عمر و به سر نرفت

 

 خیال یار به سوی خم دگر نرفت 


عجب حکایتی کند این شمع های میخانه

 

 چه باده ها به بهای زلف زر نرفت 

 

 **********

 

ای بهار زندگیم ، ای امید بودنم 

 

 غنچه ی لبهای تو ، گرمی شکفتنم 

 

قامت رعنای تو ، قبله گاه دیدنم 

 

 آن نوای گرم تو ، بهترین شنیدنم

 

 کنج آغوش دلت ، جاده ی رسیدنم 

 

 **********

 

تب و تابی داره با تو بودن ای حبیب

 

  قلب خود را قربانی نمودن ای طبیب 

 

 در رهت جانی را ستودن ای شکیب 

 

 عاشق را معشوق بودن ای رقیب 


  **********

 

و من هنوز عاشقم ،

 

 آنقدر که می توانم هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد ،

 

 از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم و دست آخر همه را فراموش کنم .

 

  **********

 

ما دانه نخورده طعمه ی دام شدیم

 

  ناکرده گنه دیدی چه بدنام شدیم 

 

 بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم

 

  باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

 

  دل را به کف هرکه نهادیم باز پس آرد

 

  کس تاب نگهداری دل دیوانه ندارد 

 

 **********

 

من دل به کسی جز نو به آسان ندهم 

 

چیزی که گران خریدم ارزان ندهم 

 

 صد جان بدهم در آرزوی دل خویش 

 

 وان دل که تو را خواست به صد جان ندهم 

 

  **********
 

به اندازه دیوونه ها دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !

 

  **********

 

هـر روز صفحه ی نیازمندیـهــا را زیر و رو میکنــم

 

میدانــم بالاخره

 

یک روز

 

به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی . . .

 

 **********

 

یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود 

 

 روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود

 

دیدگانم را چه دانی که دگر سوئی نیست 

 

 به فدایت ، که آن هم گرفتار تو بود . . .

 

 **********

 

هر کسی برای خودش خیابانی دارد، کوچه ای، کافی شاپی و شاید عطری

 

که بعد از سال ها خاطراتش گلویش را چنگ می زند . . .

 

  **********

 

عشق

 

همین خنده های ساده توست

 

وقتی بـا تمـام غصه هایت میخنـدی

 

تـا من از تمـام غصه هایـم رهــا شوم . . .

 

 **********

 

چشمان مرا به چشمهایش گره زد

 

بر زندگیم رنگ غم و خاطره زد

 

او رفت ولی نه طبق قانون وداع

 

یکبار فقط به شیشه ی پنجره زد . . .

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس ، ،

تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392 | 10:57 | نویسنده : احسان |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.